NEDERLANDERS IN DE BAN VAN BLACK FRIDAY-VERLEIDING

Nederlanders staan klaar om massaal op koopjesjacht te gaan met Black Friday. Dit blijkt uit onderzoek van onafhankelijk veldwerkbureau Panel Inzicht in opdracht van TrustDeals. 63% van de Nederlanders geeft aan dat Black Friday-deals hen kunnen overtuigen aankopen te doen die ze anders niet zouden doen. Vooral jongvolwassenen van 18 t/m 34 jaar blijken gevoelig voor deze verleiding.

Het internationale couponplatform deed onderzoek naar de populariteit van Black Friday. Maar liefst 88% van de Nederlanders kent de internationale korting dag die dit jaar op 24 november valt. Het is duidelijk dat Nederlanders fanatiek gaan shoppen op en rondom Black Friday. In deze periode gaan zij slim en doelgericht kopen wat ze willen hebben tegen veel lagere prijzen.

75% gaat tijdens Black Friday specifiek op zoek naar de allerbeste deals. Iets al tijden op het oog hebben, maar wachten op een korting? Dat is wat veel Nederlanders doen. 69% van de shoppers zegt hun aankopen bewust uit te stellen tot Black Friday. Het onderzoek is uitgevoerd onder 1.000 Nederlandse respondenten. De data is verzameld in november 2023 door veldwerkbureau Panel Inzicht.

foto’s: Black friday Trust deals

Deel dit bericht

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Print
Email

Nu op de radio:

Actieve playlist

zondag 8 september 2024

Last on air:
01:38 J-Jingle with Sweeper kort altijd nieuws altijd muziek 1 (00:05)
01:38 Het with Ik Heb Geen Zin Om Op Te Staan (02:56)
01:41 Gianluca with Weet Dat Ik Van Je Hou (02:55)

Now on air:

Simple Plan with Welcome To My Life

Next on air:
01:47 J-Jingle with Sweeper radio Rucphen zonder beat (00:02)
01:48 Alison Moyet with That Ole Devill Called Love (02:59)
01:51 Bart Keizers with Hola Que Pasa (02:37)

Laden...

Laden

Laden…